KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar

  • masa pelepasan:2024-01-11 17:36:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:164
  • Penerangan pantas:

    Kibungo,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, da

Kandungan artikel

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengubah kuasa

KibungoApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Pemburukan pengisihan Solenoid

TupizaMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,KibungoStruktur pengubah jenis kering luar, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

penjualPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,KibungoLukisan pemasangan pengubah jenis kering, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.


KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu atau terdapat bunyi setempat, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Garis produkDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Transformer

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light,KibungoPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyak, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

KibungoPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

KibungoMaklumat produk lain
  • Tel AvivPengukuran suhu pengubah jenis keringApa

    Tel AvivPengukuran suhu pengubah jenis keringApa

  • GwogovPlatform angkat hidraulikMempengaruhi faktor kejujuran

    GwogovPlatform angkat hidraulikMempengaruhi faktor kejujuran

  • GwogovRancangan jambatan naikMengenai kaedah kosong dan kaedah pengesanan

    GwogovRancangan jambatan naikMengenai kaedah kosong dan kaedah pengesanan

  • LuccaJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran mana yang sesuai untuk

    LuccaJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran mana yang sesuai untuk

  • LuccaPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis proses pembuatan

    LuccaPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis proses pembuatan

  • LuccaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKaedah pengeluaran industri

    LuccaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKaedah pengeluaran industri

  • Baitulmuqaddis BaratPengurusan pengubah jenis keringApakah perkara penting untuk dipilih

    Baitulmuqaddis BaratPengurusan pengubah jenis keringApakah perkara penting untuk dipilih

  • HoustonPlatform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan

    HoustonPlatform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan

  • segera:Peringatan: Maklumat KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar memberi anda KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar oleh syarikat kami, perkhidmatan KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar. KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KibungoPengubah 110kVKesan negatif kecil terhadap alam sekitar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!