KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan

  • masa pelepasan:2024-03-22 14:27:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:309
  • Penerangan pantas:

    Kibungo,KibungoPenukar jenis kering 1000kW,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip

Kandungan artikel
KibungoPenukar jenis kering 1000kW,

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan,KibungoUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasi, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

KibungoPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), tujuan rawatan boleh dicapai.

ErzincanCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Oil leakage of cast iron parts

Pasukan pengubah kuasa


KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

hak sifatBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin,KibungoPenukar kotak Landscape, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Pasukan pengubah kuasa


KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Jabatan produksiPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

KibungoSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

KibungoMaklumat produk lain
  • Raleigh BaratJembatan pengangkutan gudangCara melindungi sistem

    Raleigh BaratJembatan pengangkutan gudangCara melindungi sistem

  •  TaiwanCustomized hydraulic fixed boarding bridgeApa jenis gaya yang ada

    TaiwanCustomized hydraulic fixed boarding bridgeApa jenis gaya yang ada

  •  TaiwanPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa men

    TaiwanPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa men

  •  TaiwanPemulihan semula ketinggian tinggi automatikGunakan dalam bidang kejuruteraan

    TaiwanPemulihan semula ketinggian tinggi automatikGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • BaladPengubah tenaga tinggi kuasaElemen perhatian penyelarasan pemasangan

    BaladPengubah tenaga tinggi kuasaElemen perhatian penyelarasan pemasangan

  • ZaandamLift hidraulik 20 meterAnalisis kekuatan tegangan

    ZaandamLift hidraulik 20 meterAnalisis kekuatan tegangan

  • ZaandamJembatan pengangkutan khususamat disyorkan

    ZaandamJembatan pengangkutan khususamat disyorkan

  • PoitiersForklift boarding bridgeTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri

    PoitiersForklift boarding bridgeTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri

  • segera:Peringatan: Maklumat KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan memberi anda KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan oleh syarikat kami, perkhidmatan KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan. KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KibungoCiri-ciri struktur pengubah jenis keringRingkasan pengetahuan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!